Forum CiviCRM Polska

Dwa wyszukiwania - różne wyniki

Autor Wątek: Dwa wyszukiwania - różne wyniki  (Przeczytany 314 razy)

oczy

  • Nowicjusz/ka
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Karma: +0/-0
  • Imię: Marcin
  • Nazwisko: Oczkowski
Dwa wyszukiwania - różne wyniki
« dnia: 08.10.2018, 14:40 »
Dzień dobry,
napotkałem dość paskudny problem: szukam kontaktów, spełniających warunki: otagowany w taki a nie inny sposób, wpłacił darowiznę w określonych granicach czasu. Jeśli szukam przez transakcje (szukaj transakcji) dostaję w wyniku listę wyglądającą poprawnie, jeśli szukam przez „wyszukiwanie zaawansowane”, dostaję inną (w kilku pozycjach) listę,  na której znajdują się osoby, które w  czasie wymaganym kryteriami w ogóle nic nie wpłaciły. Poza tymi „dodatkowymi” kontaktami, reszta jest OK, zgodna z pierwszym wyszukiwaniem. Jaki może być powód takiego zachowania CiviCRM?

Z góry dziękuję

[UPDATE]
Jeśli szukać bezpośrednio na bazie, wyniki są zgodne. Okazuje się, że w tabeli civicrm_contribution znajdują się rekordy, które nie są wyświetlane przez CiviCRM, ani po darczyńcy ani po id transakcji.

[UPDATE 2 - problem rozwiązany]
Okazało się, że typ finansowy przypisany do niektórych transakcji nie miał powiązanego konta finansowego, co powodowało pomijanie ich w wynikach wyszukiwania, ale - co ciekawe - nie zmieniało sumy wpłat wyświetlanych w nagłówku wyniku. Przypisanie konta do typu rozwiązało problem.
« Ostatnia zmiana: 10.10.2018, 01:02 wysłana przez oczy »