Forum CiviCRM Polska

Poprawność procesu CRON

Autor Wątek: Poprawność procesu CRON  (Przeczytany 1231 razy)

Piotr

  • Nowicjusz/ka
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Karma: +0/-0
  • Imię: p
  • Nazwisko: o
Poprawność procesu CRON
« dnia: 10.12.2016, 12:28 »
Witam

Być może to błahe pytanie i nie doczytałem, ale czy w wersji 4.6 można łatwo sprawdzić poprawność CRON? W wersji 4.7 jest 'system status' i po nim poznać, że coś było nie tak i admin poprawił. A gdyby tego nie było...?

Pozdrawiam

michau

  • Administrator/ka
  • Bywam tu często
  • *****
  • Wiadomości: 206
  • Karma: +2/-0
  • Imię: Michał
  • Nazwisko: Mach
Odp: Poprawność procesu CRON
« Odpowiedź #1 dnia: 12.12.2016, 14:45 »
W 4.6 chyba jedynym dobrym  sposobem jest sprawdzenie dat na ekranie zarządzania zaplanowanymi zadaniami: civicrm/admin/job?reset=1

Pozdr,m